Returnarea produselor achiziționate de pe site-ul lacrimidepanda.ro urmează a se realiza în conformitate cu prevederile OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, fiind prezentate condițiile și termenul în care Cumpărătorul își poate exercita dreptul de retragere din contract.
Astfel, Clientul are dreptul de a se retrage din contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile, urmând a informa Vânzătorul cu privire la aceste aspecte utilizând o declarație neechivocă, care poate fi depusă fie în format electronic, prin intermediul poștei electronice, la adresa de e-mail: office@lacrimidepanda.ro sau prin utilizarea formularului de retragere care se regăsește pe site-ul vânzătorului.
Dreptul de retragere al Cumpărătorului produce efecte dacă este exercitat în termenul legal, respectiv 14 zile de la data la care Produsul a fost preluat de către cumpărător sau o terță persoană desemnată de acesta, alta decât transportatorul.
Cumpărătorul are obligaţia imediată, dar nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data la care a comunicat renunţarea la contract, să restituie Produsul Vânzătorului, cheltuielile pentru efectuarea returului urmând a fi suportate de cumpărător.
Adresa la care urmează să fie returnate produsele este: str. Martir Silviu Motohon 32, Timisoara, Timiș, România, cod postal 300265 , nr. de telefon de contact: 0733922219 (adresa indicată de către Vânzător care se regăsește și pe pagina https://www.lacrimidepanda.ro/politica-de-retur).
Cumpărătorul are obligația, în cazul exercitării dreptului de retragere, să returneze produsele cu eticheta intactă, fără defecte sau semne ale utilizării, împreună cu documentele justificative – factura fiscală, certificatul de garanție, instrucțiunile de utilizare etc. Nu sunt acceptate produse care au fost folosite deja, care nu respectă valorile inițiale înscrise pe ambalaj și care nu mai pot fi repuse în vânzare.
Cumpărătorul are obligația de a restitui, suplimentar Produselor, și orice alte Produse/Bunuri primite cu titlu de cadou/bonus, care au însoțit comanda respectivă.
În termen de cel mult 14 zile de la recepționarea bunurilor, Vânzătorul va rambursa sumele primite cu titlu de plată din partea Cumpărătorului, cu excepția costurilor de livrare pentru situația în care Cumpărătorul a ales în mod explicit un alt mod de livrare decât livrarea standard pusă la dispoziție.
Dreptul de retragere dintr-un contract la distanță nu îi revine consumatorului în următoarele situații:
• în cazul contractelor de prestări servicii, în cazul în care Vânzătorul a efectuat integral serviciul cu acordul expres al consumatorului, care a fost informat înainte de furnizarea că, după executarea serviciului de către Vânzător va pierde dreptul de retragere din contract;
• în cazul în care obiectul serviciului este un produs prefabricat, realizat conform specificațiilor Consumatorului sau care servește pentru a satisface nevoile sale individuale;
• în cazul în care obiectul serviciului este un Produs livrat într-un pachet sigilat, care după deschiderea coletului nu poate fi returnat din motive de protecție a sănătății sau de igienă, dacă ambalajul original a fost deschis după livrare.
Informații privind exercitarea dreptului de retragere
Aveți dreptul de a vă retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile.
Perioada de retragere expiră după împlinirea termenului de 14 zile de la data la care Produsul a fost preluat de către Cumpărător sau o terță parte desemnată de acesta, cu excepția transportatorului.
În cazul bunurilor multiple, plasate printr-o singură comandă și livrate separat, termenul se calculează de la data la care Cumpărătorul sau o terță parte desemnată de acesta, cu excepția transportatorului, intră în posesia fizică a ultimului bun.
Opțiunea de retragere din contract poate fi exprimată prin intermediul poștei electronice la adresa de e-mail office@lacrimidepanda.ro sau prin completarea și transmiterea prezentului formular.
În situația în care dreptul de retragere este exprimat prin mijloace electronice, Vânzătorul îi comunică Clientului, prin e-mail, confirmarea de primire a cererii/opțiunii de retragere.
Exercitarea dreptului de retragere pune capăt obligațiilor contractuale, vânzătorul urmând a rambursa sumele primite cu titlu de plată, iar clientul urmează a returna bunurile, suportând în acest caz costurile direct legate de returnare.