DISPOZIȚII GENERALE
Site-ul https://www.lacrimidepanda.ro, denumit în continuare “lacrimidepanda.ro”, este deținut și administrat de societatea comercială MY LUCKY CAR S.R.L., denumită în continuare “My Lucky Car”, persoană juridică română, cu sediul social România – Timișoara, în Str. Martir Silviu Motohon, nr. 32, cod poștal 300265, având Cod Unic de Înregistrare 49871198, înregistrată la Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul Timiș sub nr. J35/1379/2024, Tel.: 0733922219; E-mail: office@lacrimidepanda.ro.
Informațiile privind produsele, termenii și condiții, precum și orice alte detalii suplimentare existente pe site sunt oferite în limba română, fără a exclude posibilitatea prezentării acestora și în alte limbi.
Accesarea, utilizarea site-ului sau plasarea unei comenzi, reprezintă acceptarea Termenilor și condițiilor (numite în continuare TCG) detaliate mai jos, astfel că înainte de plasarea unei comenzi, vă rugăm să vă asigurați că ați citit și înțeles termenii și condițiile generale.
Termenii și condițiile generale de vânzare se vor aplica tuturor vânzărilor de bunuri si servicii de către My Lucky Car, prin intermediul Magazinului Online https://www.lacrimidepanda.ro, și pot fi modificate unilateral, fără nici o altă notificare. Cea mai recentă versiune poate fi accesată în această pagină. În privința comenzii plasate, acesteia i se vor aplica termenii specificați pe site-ul lacrimidepanda.ro la data plasării comenzii.
Contractul este încheiat la distanță între My Lucky Star SRL – în calitate de vânzător și consumator (astfel cum este definit în TCG) – în calitate de cumpărător, în limba română, folosind în mod exclusiv, atât înainte, cât și la momentul încheierii contractului, tehnica de comunicare la distanță, iar orice informații care privesc încheierea prezentului contract urmează a fi stocate pentru o perioadă de timp limitată, fiind accesibile terților doar în cazuri justificate.
Imaginile de prezentare ale produselor incluse pe site sunt conforme cu realitatea, fiind posibil să existe diferențe de culoare, ca urmare a modalității de fotografiere. Totodată, includerea acestor produse nu garantează faptul că produsele vor fi disponibile în orice moment, lipsa acestor produse din stoc fiind semnalizată în mod corespunzător pe site.
În acest document, termenii utilizați au următoarea semnificație:
Vânzător - societatea comercială My Lucky Car SRL., persoană juridică română, cu sediul social România – Timișoara, în Str. Martir Silviu Motohon, nr. 32, cod poștal 300265, având Cod Unic de Înregistrare 49871198, înregistrată la Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul Timiș sub nr. J35/1379/2024.
Client - (1) persoană fizică cu capacitate deplină de a acţiona legal și în cazurile prevăzute de normele general aplicabile, persoană fizică cu capacităţi juridice limitate; (2) persoană juridică; sau (3) organizaţie fără personalitate juridică, căreia legal i se recunoaşte capacitatea juridică; care a încheiat sau intenționează să încheie un Contract de Vânzare cu Vânzătorul. În cazul în care Clientul este o persoană fizică cu capacitate juridică limitată, acesta din urmă se angajează să obțină un consimțământ efectiv din punct de vedere legal al reprezentantului său statutar pentru încheierea Contractului de furnizare a Serviciilor/ Contractului de Vânzare și să înmâneze acest consimțământ la fiecare solicitare a Vânzătorului și, în timp ce, de regulă, Contractele de vânzare încheiate prin intermediul Magazinului Online sunt acorduri încheiate în mod obișnuit pentru chestiuni minore de zi cu zi.
Consumator – persoana fizică care achiziționează, utilizează sau consumă, în calitate de utilizator final, produse obținute de la operatorii economici sau care apelează la serviciile prestate de aceștia, în sensul art. 2 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor.
Cont – secțiune existentă pe site, formată din adresă de e-mail și parolă, prin intermediul căreia Cumpărătorul poate transmite Comanda. Secțiunea Cont cuprinde informații de identificare furnizate de Cumpărător, istoric comenzi, produse preferate – selectate de cumpărător și adăugate în lista de favorite pentru posibile achiziții ulterioare.
Produs - bun mobil, disponibil în Magazinul Online care face obiectul Contractului de Vânzare între Client și Vânzător prin intermediul Magazinului Online, după achitarea Prețului.
Comanda – declarație a Clientului care exprimă voința directă de a încheia un Contract de Vânzare la distanță cu Vânzătorul, prin intermediul Magazinului Online, cu utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță, precizând Produsele pentru care Clientul depune o ofertă pentru încheierea unui Contract de Vânzare și datele Clientului necesare pentru încheierea și realizarea Contractului de Vânzare.
Magazin online – serviciul electronic furnizat de My Lucky Car, administrat de My Lucky Car, constituind site-ul web www.lacrimidepanda.ro, care reprezintă o platformă de vânzări ce permite plasarea de Comenzi de către Client și încheierea de contracte de vânzare la distanță cu Vânzătorul, precum și furnizarea de servicii și produse de către My Lucky Car.
Prețul – exprimat în Ron sau în altă monedă – reprezintă suma încasată de Vânzător (conținând taxa TVA) din transferul proprietății Produsului către Client, în conformitate cu Contractul de vânzare prin intermediul Magazinului Online. Prețul nu include costurile de livrare, cu excepția cazului în care condițiile Promoției utilizate de către Magazinul Online stabilesc altfel.
Contract de vânzare - contract de vânzare la distanță, în sensul art. 2 pct. 7 din OUG nr. 34/2014, prin intermediul Magazinului Online, privitor la vânzarea de către Vânzător către Client a Produselor, cu plata Prețului plus orice alte costuri suplimentare, inclusiv costurile de expediere. Contractul de vânzare este încheiat între Client și Vânzător prin mijloacele de comunicare la distanță, dupăacceptarea Comenzii de către Vânzător. Contractul de Vânzare denumește în special Produsul, caracteristicile sale principale, prețul, costurile de expediere și alte condiții relevante.
Tranzacție – operațiunea de încasare sau rambursare a sumelor rezultate din vânzarea unor produse de către My Lucky Car SRL, prin utilizarea mijloacelor de plată la distanță.
Specificații - toate specificațiile sau descrierile Produsului, așa cum sunt precizate în Comandă.
Legea privind protecţia consumatorilor - OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, OG nr. 130/2000 privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță, OUG nr. 140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri, Legea nr. 365/2002 privind comerţul electronic și Legea nr. 193/2000 privind clauzele abuzive din contractele încheiate între profesionişti şi consumator.
Codul civil – Codul Civil Român.
DRC – Departamentul de Relații Clienți.
CONDIȚIILE ÎNCHEIERII CONTRACTULUI DE VÂNZARE
Magazinul online oferă posibilitatea depunerii Comenzii de Produse în următorul mod:
Metodele de plată disponibile pot fi condiționate/limitate și în funcție de metoda de livrare aleasă de client.
În cazul în care clientul alege să plătească ramburs la primirea coletului, acesta este obligat să efectueze plata la primirea coletului. Refuzarea primirii coletului duce la rezilierea Contractului de vânzare. Clientul poate anula comanda până la primirea mesajului care confirmă trimiterea comenzii, fără a suporta consecințe. De asemenea, această acțiune nu încalcă drepul Clientului de retragere din Contractul de vânzare.
FACTURARE ȘI LIVRAREA PRODUSELOR
Livrarea produselor se realizează exclusiv pe teritoriul României, costurile de livrare urmând a fi suportate de cumpărător. Costurile livrării produselor pot varia în funcție de modalitatea de plată aleasă de Client, fiind indicate pe site-ul Vânzătorului – lacrimidepanda.ro, precum și în momentul plasării comenzii.
Livrarea bunurilor se va realiza prin intermediul firmelor de curierat alese de Vânzător, într-un termen de 24-48 ore sau în maximum 7 zile calendaristice de la data confirmării comenzii.
După plasarea comenzii, dacă Clientul a furnizat adresa de e-mail, urmează a fi informat prin e-mail cu privire la termenul de livrare estimat.
Cumpărătorul va intra în posesia Produselor după semnarea documentului de transport/dovezii de primire și după efectuarea plății, în situația în care plata se realizează ramburs.
Prețurile produselor afișate pe site-ul lacrimidepanda.ro includ TVA, conform dispozițiilor legale în vigoare.
Acceptarea va fi făcută numai dacă Bunurile și Serviciile sunt conforme cu caracteristicile tehnice menționate în Comandă.
Vânzătorul nu răspunde pentru orice nereguli, neconformități sau rezultate negative obținute de Cumpărător ca urmare a modului nepotrivit în care acesta a folosit sau a păstrat bunul, acțiunile Cumpărătorului fiind apreciate în conformitate cu instrucțiunile de utilizare comunicate de Vânzător.
Vânzătorul nu își asumă răspunderea și nici nu garantează obținerea unui rezultat pozitiv ca urmare a utilizării Produselor.
În plus, în descrierea Produselor afișate pe site-ul www.lacrimidepanda.ro vânzătorul pune la dispoziția Utilizatorului/Cumpărătorului o serie de informații și instrucțiuni care să îl ajute pe Utilizator/ Cumpărător să stabilească dacă Produsele sunt adecvate defecțiunilor/zgârieturilor/neconformităților constatate.
Suplimentar, pentru Produse sunt prezentate, în secțiunea Descriere și Instrucțiuni de utilizare, pe care clienții trebuie să le urmeze în modalitatea descrisă de Vânzător pentru a asigura o aplicare corectă a Produselor, fără ca prin această Vânzătorul să garanteze obținerea rezultatelor.
Vânzătorul nu își asumă responsabilitatea și nu poate fi făcut vinovat pentru pagubele apărute prin folosirea în orice fel a produselor achiziționate prin intermediul site-ului www.lacrimidepanda.ro.
Toate detaliile privind prețul, termenele de plată și modalitatea de plată sunt prezentate și în cadrul fiecărei Comenzi. Cumpărătorul completează și furnizează toate informațiile necesare pentru emiterea facturii, urmând ca Vânzătorul să emită, pe baza informațiilor deținute, o factură pentru bunurile livrate.
Toate prețurile aferente produselor comercializate prin intermediul site-ului www.lacrimidepanda.ro sunt exprimate în Lei și conțin T.V.A în procent de 19%.
Vânzătorul va transmite Cumpărătorului factura aferentă Comenzii în format electronic, prin comunicarea Facturii pe adresa de e-mail a Cumpărătorului sau prin adăugarea facturii în Contul Cumpărătorului, în cazul în care acesta și-a exprimat acordul în acest sens. Factura poate fi comunicată și în format fizic, concomitent cu livrarea Produselor, pentru a-i asigura clientului posibilitatea de a avea evidența facturilor emise.
În măsura în care Cumpărătorul dorește refacturarea, modificarea datelor de facturare va presupune stornarea facturii inițiale și emiterea unei noi facturi. Operațiunea de refacturare se poate face doar în cadrul aceleiași luni contabile și doar pentru facturile ce depășesc valoarea de 300 lei. Estențial de menționat că refacturarea este posibila doar în variantele: persoană juridică – persoană juridică sau persoană fizică – persoană juridică, nu și persoană juridică – persoană fizică.
Produsele livrate vor fi însoțite de documentația transmisă de furnizor și prevăzută de lege pentru tipul de produs livrate, respectiv: factura in format electronic
În cazul în care nu pot fi respectate termenele de livrare și/sau predare a Comenzii, Vânzătorul este obligat să anunțe Cumpărătorul de termenul estimat de finalizare a livrării. În cazul în care Vânzătorul primește informații eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, se va stabili un nou termen de onorare a comenzii, acesta încadrându-se în termen de 5 zile lucrătoare. Termenul de finalizare, dacă nu este modificat de Vânzător prin informarea Cumpărătorului, este de 30 de zile de la plasarea comenzii.
În afară de cazul în care între Vânzător și Cumpărător există o înțelegere distinctă, Vânzătorul este exonerat de riscurile și responsabilitățile asociate cu Bunurile si Serviciile în momentul predarii acestora către societatea de curierat intern cu care Vânzătorul colaborează. Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a Bunurilor și Serviciilor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare pe un suport durabil (tipărit/mail sau pe site în contul Cumpărătorului).
RĂSPUNDEREA VÂNZĂTORULUI. GARANȚII
Vânzătorul nu garantează că site-ul, serverele pe care este găzduit sau e-mailurile trimise de la lacrimidepanda.ro sunt fără viruși sau alte componente informatice cu caracter potențial dăunător, că nu conține erori, omisiuni, defecțiuni, întârzieri sau întreruperi în operare sau transmitere, căderi de linie sau orice alți factori similari. Utilizatorul folosește site-ul pe riscul propriu, lacrimidepanda.ro fiind liber de orice răspundere pentru eventualele daune directe sau indirecte cauzate de utilizarea sau accesarea/vizitarea site-ului sau ca urmare a utilizării informațiilor de pe site. Vânzătorul nu este răspunzător de erorile sau omisiunile care pot interveni în redactarea sau prezentarea materialelor de pe site.
Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul sau oricare terță parte le poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Vânzător a oricăreia dintre obligațiile sale conform Comenzii, pentru daune care rezultă din utilizarea Produselor după livrare sau pentru pierderea Produselor.
Promoțiile vor fi stabilite unilateral de Vânzător și sunt valabile în limita stocului disponibil.
Vânzătorul, în calitate de organizator al campaniilor promoționale, nu își asumă răspunderea pentru pierderile sau deteriorările voucherului campaniei, nu este responsabilă pentru voucherele falsificate sau deteriorate și își rezervă dreptul de a anula voucherul utilizat la achiziție ori de a scădea valoarea acestuia din valoarea de rambursat, în cazul returnării conform legii, a unui produs participant în campania respectivă.
Orice link-uri către alte site-uri sunt oferite numai în scopul unei accesibilități sporite a informațiilor, iar Vânzătorul nu își asumă nicio responsabilitate sau răspundere pentru conținutul acestor site-uri, pentru Produsele promovate sau comercializate prin aceste site-uri.
Vânzătorul va fi răspunzător în cazul în care sub-contractanții și/sau partenerii săi de orice fel implicați în executarea Comenzii nu îndeplinesc oricare din obligațiile contractuale.
Suplimentar garanțiilor prevăzute de legile aplicabile și detaliate în Certificatul de Garanție emis de către Vânzător sau de un furnizor al Vânzătorului, acestea garantează Cumpărătorul împotriva oricarei neconformități care poate afecta întreaga sau o parte a Produselor și Serviciilor, cu excepția uzurii normale, pentru perioada de 24 luni de la data emiterii facturii de vânzare. Cu toate acestea, excepție fac produsele consumabile, care nu beneficiază de garanție.
În situațiile în care nu există Certificat de Garanție, garanția se acordă în baza facturii, conform legislației în vigoare.
DREPTUL DE RENUNŢARE LA CONTRACT
1. Clientul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile, fără să suporte orice fel de cheltuieli, altele decât cele prevăzute de lege. Pentru exercitarea dreptului de retragere la timp Clientul trebuie să informeze Vânzătorul cu privire la dreptul de a se retrage utilizând o declarație neechivocă. Declarația de retragere din Contractul de Vânzare poate fi depusă în oricare dintre următoarele modalități:
a. în format electronic, prin intermediul poștei electronice la adresa: office@lacrimidepanda.ro;
b. prin utilizarea formularului de retragere, care reprezintă anexa nr. 1 la prezentele TCG.
2. Consumatorul are posibilitatea de a utiliza modelul formularului de retragere, fără ca acest lucru să fie obligatoriu.
3. Dreptul de retragere din Contractul de vânzare trebuie exercitat în termenul stabilit, care începe să curgă de la data la care Produsul a fost preluat de către Consumator sau de către o parte terță desemnată de acesta, alta decât transportatorul.
Cu toate acestea, în cazul în care Contractul de vânzare cuprinde bunuri multiple, plasate printr-o singură comandă și care urmează a fi livrate separat, termenul de retragere începe să curgă din ziua în care Consumatorul sau o parte terță, agreată de Consumator – alta decât transportatorul – intră în posesia fizică a ultimului bun.
În cazul Contractului de vânzare care are ca obiect livrarea periodică de Produse pe o perioadă determinată termenul de retragere curge de la intrare în posesia fizică a primului Produs.
4. Contractul încheiat la distanță, pentru care Clientul și-a exercitat dreptul de a se retrage este reziliat, fiind considerat a fi neîncheiat. Exercitarea dreptului de retragere pune capăt obligațiilor contractuale ale părților.
5. Vânzătorul îi va comunica Clientului confirmarea de primire a retragerii. Ulterior, în termen de cel mult 14 zile calendaristice de la primirea declarației de retragere din partea Clientului, Vânzătorul se obligă să restituie toate sumele efectuate de Cumpărător cu titlu de plată, inclusiv costurile de livrare a produselor (cu excepția costurilor de livrare ocazionate de modul de livrare ales de Client, altul decât modul standard, cel mai ieftin, utilizat în mod obișnuit de către Vânzător).
6. În cazul exercitării dreptului de retragere, în termenul legal, Vânzătorul va rambursa plățile efectuate de Client folosind aceeași metodă de plată utilizată de Client, cu excepția cazului în care Clientul a fost de acord în mod expres cu o altă metodă de returnare care nu implică niciun cost pentru el.
În cazul în care plata nu poate fi rambursată utilizând aceeași metodă de plată utilizată de Client, datorită faptului că Vânzătorul nu mai acceptă o metodă de plată specifică, Vânzătorul va rambursa folosind metoda de plată care va corespunde pe cât posibil cu caracteristicile metodei de plată utilizate anterior de Client.
În privința obligației Vânzătorului de a rambursa plățile efectuate de Cumpărător, în cazul exercitării dreptului de retragere, Vânzătorul poate amâna rambursarea plăților până la recepționarea intactă a Produselor sau până la momentul la care Clientul face dovada returnării acestora. Vânzătorul nu beneficiază de această posibilitate în cazurile în care s-a oferit să recupereze el însuși bunurile.
7. Clientul are obligaţia imediată, dar nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data la care a renunţat la contract, să restituie Produsul Vânzătorului, nedesfăcut, sau să-l pună la dispoziţia persoanei îndreptăţite de Vânzător să-l preia. Această obligație nu există în cazul în care Vânzătorul a propus să preia personal Produsul. Pentru respectarea termenului este suficientă restituirea Produsului înainte de expirarea acestuia.
În cazul exercitării de către Cumpărător a dreptului de retragere, în termenul legal, Cumpărătorul are obligația de a restitui, suplimentar Produselor, și orice alte Produse/Bunuri primite cu titlu de cadou/bonus, care au însoțit comanda respectivă.
Clientul urmează a suporta doar costurile directe generate de returnarea Produselor. Clientul poate restitui Produsul pe adresa str. Martir Silviu Motohon 32, Timisoara, Timiș, România, cod postal 300265 , nr. de telefon de contact: 0733922219 (adresa indicată de către Vânzător care se regăsește și pe pagina https://www.lacrimidepanda.ro/politica-de-retur).
Pentru a gestiona în mod eficient demersurile de restituire a Produsului, Cumpărătorul va atașa dovada de cumpărare a produsului sau o dovadă electronică care atestă cumpărarea Produsului.
8. Clientul este responsabil pentru diminuarea valorii Produsului ca urmare a utilizării lui într-un mod care depăşeşte necesitatea de a stabili caracterul, caracteristicile și funcționarea Produsului. Clientul este responsabil pentru orice deteriorare materială și cantitativă adusă Produsului, având în vedere natura și specificațiile Produselor livrate de Vânzător. Astfel, în cazul în care Consumatorul își exercită dreptul legal de retragere, Consumatorul este direct responsabil pentru returnarea Produsului în aceeași stare și condiții ca cele în care a fost Livrat. Astfel, Cumpărătorul are obligația, în cazul exercitării dreptului de retragere, să returneze produsele în ambalajul original, cu eticheta intactă, fără defecte sau semne ale utilizării, împreună cu documentele justificative – factura fiscală, certificatul de garanție, instrucțiunile de utilizare etc. Răspunderea Consumatorului include și imposibilitatea repunerii produsului în vânzare, astfel că nu sunt acceptate produse care au fost folosite deja, care nu respectă valorile inițiale înscrise pe ambalaj și care nu mai pot fi repuse în vânzare.
9. Vânzătorul are posibilitatea de a-i propune Clientului ridicarea Produselor returnate, de către Vânzător de la Consumator. Cumpărătorul va fi exonerat de obligația de a returna Produsele numai dacă Vânzătorul își asumă în mod expres că va ridica Produsele de la Cumpărător.
Dreptul de retragere dintr-un contract la distanță nu îi revine consumatorului în următoarele situații: (1) în cazul contractelor de prestări servicii, în cazul în care Vânzătorul a efectuat integral serviciul cu acordul expres al consumatorului, care a fost informat înainte de furnizarea că, după executarea serviciului de către Vânzător va pierde dreptul de retragere din contract; (2) în cazul în care obiectul serviciului este un produs prefabricat, realizat conform specificațiilor Consumatorului sau care servește pentru a satisface nevoile sale individuale; (3) în cazul în care obiectul serviciului este un Produs livrat într-un pachet sigilat, care după deschiderea coletului nu poate fi returnat din motive de protecție a sănătății sau de igienă, dacă ambalajul original a fost deschis după livrare.
CONDIȚII PENTRU RETURNARE
La retur sunt acceptate doar produsele care respectă întocmai forma în care ele au fost livrate, însoțite de factura de achiziție.
Sub nici o formă nu se admite dreptul de retragere asupra produselor care au fost desfăcute, testate, nu au etichetele intacte, au sigilii rupte ori șterse, prezintă modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate ori alte elemente de natură a face imposibilă repunerea acestora în vânzare.
În cazul acceptării Produsului, MY LUCKY CAR S.R.L se obligă să returneze suma în maxim 14 zile de la data informării exprese de către Client în ceea ce privește decizia sa de retragere din Contractul de vânzare. Suma va fi returnată după cum urmează: pentru comenzile achitate cu ramburs/card bancar – prin virament bancar în contul furnizat de Client.
Clientul va informa MY LUCKY CAR S.R.L în ceea ce privește exprimarea neechivocă de retragere din Contractul de vânzare la adresa de e-mail: office@lacrimidepanda.ro
DREPTUL DE RETUR PENTRU NECONFORMITATEA PRODUSULUI
Pentru utilizarea produsului, Consumatorul are obligația de a respecta cu strictețe absolut toate instrucțiunile de utilizare, ce însoțesc produsul comandat.
Tocmai în acest sens, Vânzătorul indică în descrierea fiecărui produs o serie de recomandări și instrucțiuni utile care să permită Cumpărătorului, înainte de achiziționarea Produselor, verificarea
De asemenea, Consumatorul are la dispoziție numărul de telefon indicat la secțiunea „Suport clienți” în vederea acordării de suport specializat pentru utilizarea conformă a produsului, cu respectarea parcurgerii fiecărui pas necesar indicat în instrucțiunile de utilizare.
În condițiile în care nu sunt respectate instrucțiunile privind procesul de început a utilizării, privind procesul de aplicare a produsului sau privind procesul final de urmat după aplicarea produsului, Vânzătorul este exonerat de răspundere.
Toate bunurile comercializate de Vânzător beneficiază de condiții de garanție conform dispozițiilor legale în vigoare.
Vânzătorul este responsabil față de Client în cazul în care produsul vândut este defect sau neconform.
În condițiile în care nu sunt respectate instrucțiunile privind procesul de început a utilizării, privind procesul de aplicare a produsului sau privind procesul final de urmat după aplicarea produsului, Vânzătorul este exonerat de răspundere.
Orice neconformitate cauzată de instalarea incorectă a bunurilor este considerată ca reprezentând o neconformitate a bunurilor în cazul în care instalarea, destinată să fie realizată de consumator, a fost realizată de acesta şi instalarea incorectă s-a datorat unor deficienţe în instrucţiunile de instalare furnizate de vânzător.
Cerințele subiective de conformitate ale Produselor sunt îndeplinite în cazurile în care bunurile
respectă descrierea, tipul, cantitatea şi calitatea şi deţin funcţionalitatea, compatibilitatea, interoperabilitatea şi alte caracteristici prevăzute în contractul de vânzare, sunt livrate împreună cu toate accesoriile şi cu toate instrucţiunile, inclusiv de instalare (dacă este cazul), prevăzute în contractul de vânzare și corespund scopului special pentru care consumatorul le solicită, pe care consumatorul l-a adus la cunoştinţa vânzătorului cel târziu în momentul încheierii contractului de vânzare şi pe care vânzătorul l-a acceptat.
Nu se consideră că există o neconformitate a Produsului dacă, la momentul încheierii Contractului de vânzare, Consumatorul a fost informat în mod explicit că o anumită caracteristică a Produsului nu corespunde cerinţelor obiective de conformitate, iar Consumatorul a acceptat în mod expres şi separat acest lucru la momentul încheierii Contractului de vânzare.
În caz de neconformitate, Consumatorul are dreptul de a beneficia de aducerea în conformitate a Produsului, de a beneficia de o reducere proporţională a preţului sau de a obţine încetarea contractului.
Pentru ca Produsele să fie aduse în conformitate Consumatorul poate opta pentru înlocuirea sa, cu excepția cazului în care măsura înlocuirii produsului devine imposibilă, ori dacă înlocuirea sa aduce costuri disproporționate pentru Vânzător.
Consumatorul are dreptul la înlocuirea bunului în cazul în care neconformitatea acestuia este constatată la scurt timp după livrare, fără a depăși 30 de zile calendaristice.
Consumatorul are dreptul să obțină o reducere proporțională a prețului ori să obțină încetarea Contractului de vânzare dacă înlocuirea devine imposibilă. Consumatorul nu are dreptul de a obține încetarea contractului dacă neconformitatea produsului este minoră.
De asemenea, Consumatorul îşi poate exercita dreptul de a obţine încetarea Contractului de vânzare printr-o declaraţie către vânzător, prin care îşi exprimă decizia de a obţine încetarea Contractului de vânzare. În cazul în care Contractul de vânzare încetează, Consumatorul returnează Vânzătorului bunurile pe cheltuiala acestuia din urmă, iar Vânzătorul îi rambursează Consumatorului preţul plătit pentru bunuri la primirea bunurilor; Vânzătorul rambursează Consumatorului suma de bani, folosind aceleaşi modalităţi de plată ca şi cele folosite de Consumator pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care Consumatorul a fost de acord cu o altă modalitate de plată şi cu condiţia de a nu cădea în sarcina Consumatorului plata de comisioane în urma rambursării.
DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ
Întregul conținut, definit ca toate informațiile/aspectele prezentate pe site-ul lacrimidepanda.ro care pot fi accesate, vizualizate, vizitate prin utilizarea unui echipament electronic, orice tip de informații legate de Produsele și Prețurile practicate de Vânzător în mod constant sau într-o anumită perioadă de timp, informații comunicate prin e-mail către cumpărător de către Vânzător, toate specificațiile și/sau descrierile Produselor/Serviciilor, astfel cum sunt prezentate în comandă, incluzând totodată, dar fără a se limita la imagini, conținut multimedia prezentat pe site, logo-uri, simboluri comerciale, sunt proprietatea exclusivă a Vânzătorului – My Lucky Car SRL -, toate drepturile obținute în mod direct sau indirect cu privire la acestea fiind rezervate Vânzătorului.
Totodată, Vânzătorul deține toate drepturile de proprietate intelectuală asupra know-how, dreptul de autor si drepturi în natură de autor, drepturile de bază de date, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, mărci înregistrate și înregistrări ale numelor de domenii pentru oricare din aspectele prezentate mai sus.
Este interzisă copierea, publicarea, transferul către terțe părți, distribuirea, modificarea conținutului transmis de Vânzăror/publicat pe site de către Cumpărător/Client/Utilizator. Oricare din aceste operațiuni pot fi realizate doar cu acordul expres, în scris, al Vânzătorului și numai pentru motive justificate.
CESIONAREA ȘI SUBCONTRACTAREA
Vânzătorul poate cesiona și/sau subcontracta o terță parte pentru servicii ce țin de onorarea comenzii, cu informarea Cumpărătorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vânzătorul va fi întotdeauna responsabil față de Cumpărător pentru toate obligațiile contractuale.
SESIZĂRI ȘI RECLAMAȚII. SOLUȚIONAREA LITIGIILOR. LEGEA APLICABILĂ
Relațiile contractuale dintre părți sunt guvernate de legea română.
Eventualele litigii sau neînțelegeri între părțile contractante vor fi soluționate pe cale amiabilă și numai în măsura în care soluționarea acestora pe cale amiabilă nu este posibilă, părțile vor recurge la soluționarea diferendelor pe calea instanței de judecată sau a autorităților competente.
Orice sesizări sau reclamații cu privire la Produsele achiziționate pot fi transmise pe adresa de e-mail a Vânzătorului office@lacrimidepanda.ro, urmând a fi soluționate într-un termen de maximum 30 de zile calendaristice de la data primirii acestora.
PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL. CONFIDENȚIALITATE
Datele cu caracter personal ale Clientului sunt prelucrate de către Vânzător în calitate de administrator al datelor cu caracter personal în cadrul Contractului de vânzare.
Furnizarea datelor personale de către Client este voluntară, dar necesară pentru crearea Contului, utilizarea anumitor servicii electronice, transmiterea de oferte, promoții, reduceri, știri operaționale, pentru încheierea Contractului de vânzare, întocmirea și comunicarea facturii și a documentelor jurtificative.
Vânzătorul își rezervă dreptul, în baza acordului manifestat de Cumpărător în mod expres, să stocheze și să folosească, în scopul realizării activităților de marketing, orice informație furnizată de Cumpărător prin intermediul site-ului lacrimidepanda.ro. Toate aceste informații nu vor fi furnizate unei terțe părți fără acordul expres al Cumpărătorului. Cu toate acestea, informațiile vor fi furnizate către partenerii și furnizorii de servicii cu care Vânzătorul are încheiate contracte prin care protejează datele transmise de Cumpărător.
Toate planurile, documentele și informațiile de orice natură furnizate de către Cumpărător Vânzătorului, incluzând, dar fără a se limita la datele de identificare ale persoanei, datele privind comanda, vor rămâne în proprietatea Vânzătorului. Ele pot fi utilizate numai pentru executarea contractului. Nicio declarație publică, promovare, comunicat de presă sau orice alt mod de dezvăluire către terțe părti nu va fi făcută de Cumpărător cu privire la comanda, fără consimțământul prealabil scris al Vânzătorului.
Colectarea, prelucrarea și stocarea/arhivarea datelor cu caracter personal se vor realiza în conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016, precum și cu respectarea legislației naționale în materie, realizării scopului contractului, precum și în scop statistic.
Datele cu caracter personal, așa cum sunt clasificate în Regulamentul (UE) 679 / 2016, vor fi prelucrate în acord cu legislația menționată pe toată perioada contractuală, inclusiv pe perioada de verificare și urmărire a obiectivelor contractuale, în scopul și temeiul legal pentru care s-a perfectat prezentul contract.
Părțile contractuale vor lua măsuri tehnice și organizatorice adecvate, potrivit propriilor atribuții și competențe instituționale, în vederea asigurării unui nivel corespunzător de securitate a datelor cu caracater personal, fie că este vorba despre prelucrare, reprelucrare sau transfer către terți ori publicare pe surse publice interne sau externe.
Părțile contractuale vor asigura potrivit propriilor atribuții și competențe instituționale toate condițiile tehnice și organizatorice pentru păstrarea confidențialității, integrității și disponibilității datelor cu caracter personal.
Părțile contractuale se vor informa și notifica reciproc cu privire la orice încălcare a securității prelucării datelor cu caracter personal din prezentul contract, în vederea adoptării de urgență a măsurilor tehnice și organizatorice ce se impun și în vederea notificării Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucării Datelor cu Caracter Personal (A.N.S.P.D.C.P.), conform obligațiilor ce decurg din prevederile Regulamentului (UE) nr. 679/2016.
Părțile contractuale, prin reprezentații desemnați să prelucreze datele cu caracter personal din actualul contract, în îndeplinirea scopului principal sau secundar al prezentului contract, vor întocmi evidențele activităților de prelucrare conform art. 30 din Regulementul (UE) nr. 679/2016, precum și a consimțământului persoanelor vizate făcând dovada acestora în scris și format electronic ori de câte ori vor fi solicitate de către A.N.S.P.D.C.P.
Pentru mai multe informații privitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal, avem rugămintea să accesați și să parcurgeți Politica de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, existentă pe site.
DISPOZIȚII FINALE
Conținutul termenilor și condițiilor este disponibil gratuit clienților la următoarea adresă: www.lacrimidepanda.ro/termenisiconditii.
Contractele încheiate de către Vânzător sunt încheiate în limba română.
Vânzătorul își rezervă dreptul de a aduce modificări site-ului, fără informarea prealabilă a Clientului, având în vedere eventualele modificări legislative și necesitatea respectării cerințelor legale, modificarea algoritmilor și a specificațiilor tehnice, etc.
Prin accesarea și utilizarea site-ului, precum și prin crearea unui cont, utilizatorul/Clientul declară că este de acord cu Termenii și Condițiile Generale acre reglementează contractul încheiat.
În cazurile care nu sunt reglementate de prezentele Termeni și Condiții se aplică dispozițiile generale aplicabile ale legilor române, mai exact: Codul civil; Legea nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, Legea nr. 356/2002 privind comerțul electronic, HG nr. 1308/2002 privind aprobarea normelor metodologice pentru aplicarea legii nr. 356/2002 privind comerțul electronic, Legea nr. 193/2000 privind clauzele abuzive din contractele încheiate între profesioniști și consumatori, Legea nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private in sectorul comunicațiilor electronice.
Termenii și condițiile intră în vigoare începând cu data de 26.07.2024